Clicky

Termeni și condiții

1.1 Prevederi generale 

Acești “Termeni și Condiții” (denumiți în continuare “Termeni și Condiții”) ale Vânzătorului modifică drepturile și obligațiile reciproce generate de/sau privitoare la contractul de vânzare-cumpărare (denumit în continuare “contract de vânzare-cumpărare”) încheiat intre Vânzător și altă persoană fizică sau juridică(denumit în continuare “Cumpărător”) prin magazinul online al Vânzătorului. Magazinul online este operat de către Vânzător prin website-ul  – https://activaresoft.ro

 

1.2 Termenii si condițiile vânzătorului sunt prezentate in acest document si stabilesc drepturile si obligațiile ambelor părți (vânzător- cumpărător) in urma efectuării unei comenzi.

1.3 Acești termini si condiții trebuie citiți de către cumpărător deoarece fac parte din contract.

1.4 Plasarea unei comenzi pe website-ul https://activaresoft.ro  aduce in mod implicit si acceptarea  “ termeni si condiții “prezentați in acest document.

2.1 Către cine sunt adresate serviciile activaresoft.ro:

2.2 Serviciile noastre sunt adresate persoanelor juridice si/sau fizice,carora li se asigura drepturile prezentate in acesti Termeni si Conditii.

2.3 activaresoft.ro  nu isi asuma responsabilitatea pentru informațiile eronate oferite de către cumpărător.

2.4 Comenzile sunt livrate in maxim 24 de ore din momentul in care plasați comanda.

2.5 SC PIRKAPI PKP SRL prin intermediul magazinului digital activaresoft.ro oferă spre vânzare licențe software refurbished/second-hand, acestea au fost folosite in trecut de alte instituții sau firme care din diferite motive nu le mai folosesc

2.6 Licențele pe care vânzătorul le pune la dispoziția clienților sunt destinate atât persoanelor juridice cat si persoanelor fizice.

2.7 Pentru a finaliza o comanda pe PJ, pe lângă nume si prenume trebuie introdus si numele firmei + CUI/CIF 

2.8 Corespondenta intre vânzător si cumpărător se face folosind adresa de email: contact@activaresoft.ro 

3.1 Produsele noastre:

3.2 In cadrul acestui document (termeni si condiții),termenul produs se refera la codul de activare transmis prin email de către vânzător.

3.3 Imaginile prezente pe website si in campaniile publicitare au ca unic scop prezentarea serviciului si fiecare fișier media are doar un scop informativ.

3.4 Produs

4.1 Procedura de comanda si de livrare:

4.2 Plasarea unei comenzi se face completând formularul de comanda prezent pe website-ul: https://activaresoft.ro , pe email sau telefonic.

4.3 Adresa de email pentru comenzi este : contact@activaresoft.ro

4.4 Livrarea comenzilor se face in format digital pe adresa de email a cumpărătorului

4.5 Mesajul ce va conține datele necesare activării va fi trimis către dumneavoastră pe adresa de email lăsata in formularul de comanda sau pe adresa de email comunicata in scris pe email sau verbal prin intermediul apelului telefonic.

 5.1 Drepturi, Obligații și Notificări 

5.2 Cumpărătorul este obligat să informeze Vânzătorul cu privire la funcționarea defectuoasă, precum este prevăzut mai jos, în termen de maxim 14 zile de la  descoperirea acesteia, dar nu mai târziu de 60 de zile de la cumpărare. Orice raportare a funcționarii defectuoase efectuate după 60 de zile de la cumpărare nu va fi acceptata de către Vânzător.

5.3 Vânzătorul este obligat către Cumpărător să furnizeze bunuri fără defecte la livrare.

5.4 Cumpărătorul trebuie să își asume ca există posibilitatea ca unele produse sa nu fie funcționale având in vedere ca acestea sunt second-hand si are obligația să înștiințeze vânzătorul nu mai târziu de 60 de zile de la plasarea comenzii.

5.5 Produsele precum Office Professional Plus 2016 – 2019 – 2021 nu sunt transferabile și nici reutilizabile dupa reinstalarea sistemului de operare excepție făcând acele produse care are mențiunea ” Se asociază contului Microsoft ”. Fără această mențiune aceste licențe nu beneficiază de garanție după reinstalarea/schimbarea/deteriorarea sistemului de operare sau al dispozitivului. 

5.6 Produsele menționate la puctul 5.5 vor beneficia de reinlocuirea codurilor dar nu mai mult de 3 coduri in cazul reinstalarii/schimbarii/deteriorarii sistemului de operare sau al dispozitivului doar daca achiziția a fost făcuta înainte de data de 01-Iulie-2022

5.7 Vânzătorul își ia obligația de a înlocui produsele nefuncționale ținând cont de mențiunile de mai sus.

5.8 Cumpărătorul are obligația să citească descrierea produsului și să stabilească dacă respectivul produs indeplineste cerintele lui. Cumpărătorul are obligația de a contacta Vânzătorul înainte de plasarea unei comenzi în cazul în care are neclarități in ceea ce privește unul sau mai multe produse.

5.9 Orice drepturi și obligații ale părților privind răspunderea pentru funcționarea defectuoasă pot fi modificate de către Procedura Vânzătorului privind Reclamațiile.

6.1 Opțiuni de plata:

6.2Optiunilede plata prezente pe website-ul https://activaresoft.ro  sunt următoarele:

Plata cu cardul,  transfer bancar.

6.3Procesarea plații cu cardul este efectuata de către https://netopia-payments.com

Cardurile acceptate sunt: Visa,Mastercard

6.4 https://activaresoft.ro  nu va procesa nicio plată si nu va avea acces la datele dumneavoastră bancare, aceste aspecte țin in exclusivitate de procesatorul de plati menționat mai sus.

6.5 Plățile sunt asigurate prin intermediul 3D secure ceea ce înseamnă ca dumneavoastră va trebui sa autentificați tranzacția prin sms sau token.

6.6 Comenzile efectuate prin transfer bancar sau trebuie achitate într-un termen de 5 zile de la plasarea comenzii pe email sau telefon.

6.7 Livrarea produselor se efectuează după ce contravaloarea produsului este afișata in contul bancar sau după ce cumpărătorul trimite dovada plații pe adresa de emaila vânzătorului.

6.8 https://activaresoft.ro  emite factura fiscală după plata integrala a valorii comenzii.

Factura va fi transmisă pe adresa de email prin intermediul https://smartbill.ro

 

7.1 Despre Termeni si condiții:

7.2 Dacă oricare prevedere a Termenilor și Condițiilor este sau devine lipsită de valabilitate sau neaplicabilă, aceasta trebuie înlocuita cu o prevedere având înțeles similar. Lipsa de valabilitate sau aplicabilitate a uneia sau a mai multor prevederi nu afectează valabilitatea celorlalte prevederi. Modificările la Contractul de Vânzare – Cumpărare sau la Termeni și Condiții trebuie efectuate în scris.

7.3 Termeni și Condiții” pot fi modificați de către Vânzător. Această prevedere nu trebuie să afecteze drepturile și obligațiile generate după perioada de aplicabilitate a versiunii anterioare a Termenilor și Condițiilor. Cumpărătorul care nu este de acord cu schimbarea Termenilor și Condițiilor este obligat sa îl notifice pe Vânzător cu privire la dezacordul său privind modificarea „Termenilor și Condițiilor” sau să denunțe unilateral contractul pentru acest temei.

8.1 Plângeri si soluționarea disputelor:

In cazul apariției unei dispute legate de termenii din contract (termenii contractuali sunt prezentați in acest document si poarta numele de termeni si condiții),cumpărătorul trebuie sa contacteze serviciul de asistenta prin email la contact@activaresoft.ro   .

 

 

Ultima actualizare: 21-Iunie-2022

error: Copierea partiala sau totala a acestui site este strict interzisa

OFERTĂ VALABILĂ PÂNĂ PE 31 AUGUST

OFERTĂ

10% Reducere
La toate produsele

Reducerea se aplică automat și poate fi vizibilă în pagina de coș sau checkout 

5/5