Garanții si anularea comenzii
Garanții si anularea comenzii
1.1Garanție
1.2 Vânzătorul garantează buna funcționare a produsului timp de 12 de luni, acest lucru fiind condiționat
de activarea produsului într-un termen de 30 de zile de la data achiziționării.
1.3 Atunci când se dorește activarea garanției, va trebui sa prezentați factura fiscala ca proba a
cumpărării.
1.4 In cazul in care apar probleme tehnice in momentul activării, va rugam sa ne trimiteți un printscreen cu mesajul erorii la adresa de email: contact@activaresoft.ro pentru a interveni cu oferirea unei soluții sau înlocuirea codului de activare.
1.5 Licențele trebuie activate in maxim 30 de zile de la data achiziției.
1.6 In cazul in care sunteți in imposibilitatea de a activa in intervalul precizat mai sus, va rugam sa nu
depuneți comanda si sa achiziționați atunci când veți putea activa.
2.1 Anularea unei comenzi
2.2 Decizia de anulare a comenzii se poate face unilateral de către cumpărător doar in cazul in care
acesta a plasat comanda dar inca nu a primit codul/urile de activare.
2.3 Dupa primirea sau expedierea codului/codurilor de activare de către vânzator ( vânzătorul trebuie
sa prezinte copia mesajului email transmis catre adresa de email furnizata de catre cumparator ) comanda nu va fi anulata si prin urmare suma achitata de catre cumparator nu va fi rambursata, exceptie facand doar un acord scris ( mesaje email ) intre vanzator si cumparator.
2.4 În cazul în care comanda conține un pachet sau mai multe produse, anularea și rambursarea va fi integrală dacă problemele au apărut la toate produsele din comandă sau la ambele licențe din pachet.
Ex. Clientul a cumpărat un Pachet Windows 11 Pro și Office Professional plus 2021 și a intampinat probleme ce nu pot fi remediate la Windows 11 Pro. Suma rambursată va echivala cu prețul pachetului /2 și nu suma achitată pentru întregul pachet. ( Preț Pachet 90 lei / 2 = 45 lei )
2.5 Pentru a putea procesa cererea de anulare a comenzii ( partial sau integral ) clientul are obligatia de a completa formularul de mai jos si de a oferi informatiile cerute de către vânzător. ( Informatii necesarea pentru procesarea cererii: Nume și Prenume, Adresa de email folosită la plasarea comenzii, Descrierea problemei intalnite, printscreen cu problema/problemele intalnite. )
Cele menționate la punctele
2.2 si 2.3 sunt susținute de următoare legi si/sau ordonanțe: Ordonanța nr.130/2000,
art.10 și OUG34/2014 art.16